PBN czyli private blog network jako element szerszej strategii marketingowej

Żeby odbiorca dostrzegł twoją działalność powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, lecz także zadbać o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz to czy systematycznie dodawane są do niej nowe wyczerpujące i użyteczne dla odbiorcy informacje. Lecz nie wolno też pomijać tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania linków kierujących na […]

Czytaj dalej

Wirtualny spacer 3D – sposób na promocję firmy w Mapach Google

Promocja firmy w Mapach Google to w dzisiejszych czasach jeden z obowiązkowych punktów promocji marki w sieci. Dzięki niej jesteśmy widoczni dla osób wyszukujących w danej lokalizacji konkretną usługę i możemy w ten sposób zdobyć wielu klientów. Istnieje doskonały sposób, by wśród sporej ilości podobnych przedsiębiorstw w naszej miejscowości wyróżnić się na Mapach Google i […]

Czytaj dalej

Research słów kluczowych dla e-commerce. Jak dobrać frazy do pozycjonowania sklepu internetowego?

Przygotowując strategię pozycjonowania sklepu internetowego, szczególną uwagę należy zwrócić na research słów kluczowych. Wielu właścicieli e-commerce’ów zadaje sobie pytanie, jak dobrać słowa kluczowe dla sklepu internetowego: czy skupić się na frazach brandowych, generycznych, a może na frazach długiego ogona? Sprawdź, jakie rodzaje fraz warto wykorzystać w pozycjonowaniu sklepów internetowych i które wygenerują wartościowy ruch w […]

Czytaj dalej

Usługi dla firm – optymalizacja strony i sklepu internetowego

Zapłaciłeś krocie za nową stronę internetową, zaś ta nie przyciąga nowych kontrahentów? Jest świetnie zaprojektowana oraz wyposażona w najnowsze technologie, ale klientów w ogóle nie przybywa? Licznik odsłon stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Najpewniej powód tkwi w małej zauważalności w sieci. Internauci najczęściej korzystają z Google – dobry biznesmen musi więc zadbać o to, […]

Czytaj dalej

Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Kiedy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona na samym topie wyników wyszukiwania. To oczywiste przecież, że współcześnie widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak […]

Czytaj dalej

Czym wyróżniają się ekologiczne gadżety reklamowe?

W przeciągu ostatnich lat kwestia ekologii przeobraziła się w jedną z przewodnich spraw, omawianych arenie międzynarodowej. Konieczność modyfikacji naszych nawyków dotyczących odpowiedzialnego stosowania surowców, krok po kroku przenika do każdego aspektu życia, także do świata promocji. Teraz zarówno niewielkie firmy, jak i duże koncerny, zmierzają do tego, by stać się eco-friendly. Swoją dbałość o ochronę […]

Czytaj dalej

Jak mądrze wybrać firmę SEO?

Firmy oraz właściciele portali internetowych, którzy pragną, aby dotrzeć do pierwszych pozycji w wyszukiwarce, mogą to osiągnąć na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie poleca się, to próbowanie działań samodzielnie. Nie posiadając kwalifikacji w obszarze SEO i nie monitorując systematycznie komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno postępować dobrze i – kluczowe – efektywnie. […]

Czytaj dalej

Lokalne firmy a widoczność w sieci – pozycjonowanie stron w Krakowie

Ogólna dostępność internetu oraz wygoda wykorzystania go w celu znalezienia potrzebnych usług i towarów spowodowała, iż każda marka chce teraz zaistnieć w sieci. W rzeczy samej, samo postawienie strony firmowej nie zagwarantuje, iż klienci nas znajdą – kluczowa jest przecież widoczność na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania. Mnóstwo niedużych przedsiębiorstw, które świadczą usługi wyłącznie w określonym […]

Czytaj dalej

Co zamówisz w hurtowni odzieży reklamowej i gadżetów?

Nowoczesny biznes nie obejdzie się bez promocji. Dziś reklama przybiera różne formaty: publikuje się ją w magazynach, w internecie i na portalach społecznościowych. Jednakże w dalszym ciągu nie rezygnuje się z tradycyjnych nośników reklamy, np. z plakatów lub kalendarzy. Stosuje się też jeszcze jeden rodzaj działań marketingowych, który potencjalni konsumenci szczególnie uwielbiają – promocję za […]

Czytaj dalej

Organizacja targów, kreowanie wizerunku marki – co zlecisz agencji reklamowej?

Działania marketingowe winny stanowić ważny element kreowania rozpoznawalności firmy bez względu na to czy jesteśmy wytwórcą, właścicielem sklepu czy usługodawcą. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na stworzenie i opłacanie własnych wydziałów ds. reklamy, jednakże małe firmy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, zazwyczaj poszukują wsparcia u zewnętrznych agencji reklamowych. Co warto […]

Czytaj dalej