Zlecę pozycjonowanie! 5 powodów dla których warto to zrobić

Myślisz o założeniu sklepu online albo prowadzisz już firmę w sieci? Większość Twoich działań jest zapewne nakierowana teraz na to, aby przyciągnąć na witrynę jak największą liczbę użytkowników. Cel ten osiągniesz dzięki pozycjonowaniu stron. W wyniku działań SEO Twoja witryna ma szansę znaleźć się na topowych miejscach w wyszukiwarce, ruch wzrośnie,  a konkurencja zostanie w […]

Czytaj dalej

Pozycjonowanie stron internetowych w Google

Pozycjonowanie stron internetowych to jedna z kluczowych dziedzin współczesnego marketingu internetowego, której głównym celem jest zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania, tak aby potencjalni klienci mogli łatwo znaleźć daną stronę, produkt czy usługę. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że bez skutecznego pozycjonowania stron internetowych ich obecność w sieci jest praktycznie niewidoczna. Dlatego właśnie […]

Czytaj dalej

Darmowy audyt SEO online

Audyt za darmo Analiza w 2 minuty Omówienie z doradcą W audytorze sprawdzisz: Autorytet domeny i jej aktualną widoczność Poprawność indeksacji Strukturę treści i nagłówków Dopasowanie dla urządzeń mobilnych Szybkość ładowania Wykorzystanie danych strukturalnych Zaufali nam między innymi: Co to jest audyt SEO? Audyt SEO online to całkowicie bezpłatna analiza Twojej strony www pod kątem […]

Czytaj dalej

PBN czyli private blog network jako element szerszej strategii marketingowej

Żeby odbiorca dostrzegł twoją działalność powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, lecz także zadbać o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz to czy systematycznie dodawane są do niej nowe wyczerpujące i użyteczne dla odbiorcy informacje. Lecz nie wolno też pomijać tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania linków kierujących na […]

Czytaj dalej

Wirtualny spacer 3D – sposób na promocję firmy w Mapach Google

Promocja firmy w Mapach Google to w dzisiejszych czasach jeden z obowiązkowych punktów promocji marki w sieci. Dzięki niej jesteśmy widoczni dla osób wyszukujących w danej lokalizacji konkretną usługę i możemy w ten sposób zdobyć wielu klientów. Istnieje doskonały sposób, by wśród sporej ilości podobnych przedsiębiorstw w naszej miejscowości wyróżnić się na Mapach Google i […]

Czytaj dalej

Research słów kluczowych dla e-commerce. Jak dobrać frazy do pozycjonowania sklepu internetowego?

Przygotowując strategię pozycjonowania sklepu internetowego, szczególną uwagę należy zwrócić na research słów kluczowych. Wielu właścicieli e-commerce’ów zadaje sobie pytanie, jak dobrać słowa kluczowe dla sklepu internetowego: czy skupić się na frazach brandowych, generycznych, a może na frazach długiego ogona? Sprawdź, jakie rodzaje fraz warto wykorzystać w pozycjonowaniu sklepów internetowych i które wygenerują wartościowy ruch w […]

Czytaj dalej

Usługi dla firm – optymalizacja strony i sklepu internetowego

Zapłaciłeś krocie za nową stronę internetową, zaś ta nie przyciąga nowych kontrahentów? Jest świetnie zaprojektowana oraz wyposażona w najnowsze technologie, ale klientów w ogóle nie przybywa? Licznik odsłon stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Najpewniej powód tkwi w małej zauważalności w sieci. Internauci najczęściej korzystają z Google – dobry biznesmen musi więc zadbać o to, […]

Czytaj dalej

Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Kiedy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona na samym topie wyników wyszukiwania. To oczywiste przecież, że współcześnie widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak […]

Czytaj dalej

Czym wyróżniają się ekologiczne gadżety reklamowe?

W przeciągu ostatnich lat kwestia ekologii przeobraziła się w jedną z przewodnich spraw, omawianych arenie międzynarodowej. Konieczność modyfikacji naszych nawyków dotyczących odpowiedzialnego stosowania surowców, krok po kroku przenika do każdego aspektu życia, także do świata promocji. Teraz zarówno niewielkie firmy, jak i duże koncerny, zmierzają do tego, by stać się eco-friendly. Swoją dbałość o ochronę […]

Czytaj dalej

Jak mądrze wybrać firmę SEO?

Firmy oraz właściciele portali internetowych, którzy pragną, aby dotrzeć do pierwszych pozycji w wyszukiwarce, mogą to osiągnąć na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie poleca się, to próbowanie działań samodzielnie. Nie posiadając kwalifikacji w obszarze SEO i nie monitorując systematycznie komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno postępować dobrze i – kluczowe – efektywnie. […]

Czytaj dalej