Nowoczesny biznes nie obejdzie się bez promocji. Dziś reklama przybiera różne formaty: publikuje się ją w magazynach, w internecie i na portalach społecznościowych. Jednakże w dalszym ciągu nie rezygnuje się z tradycyjnych nośników reklamy, np. z plakatów lub kalendarzy. Stosuje się też jeszcze jeden rodzaj działań marketingowych, który potencjalni konsumenci szczególnie uwielbiają – promocję za pomocą gadżetów.
Gadżety reklamowe – nieraz wypada mieć je zawsze w pogotowiu
W przeciwieństwie do innych form promocji, różnego rodzaju gadżety są konkretnym przedmiotem, który niejednokrotnie jest bardzo przydatny, dlatego używany jest dłużej. To z kolei powoduje, iż konsumenci i nasi przyszli partnerzy bardzo je cenią sobie. Niełatwo wskazać kogoś, kto odmówi przyjęcia w kancelarii bądź w banku ołówka lub torby zakupowej. Są to bowiem przedmioty, które zawsze trzeba mieć pod ręką. A co istotne – ta rzecz nic nie kosztuje! Tymczasem korzystając raz za razem z takiego gadżetu, klient przez cały czas widzi hasło reklamowe firmy, od której go dostał, co sprawia, że samoistnie zostawia ona mocny ślad w jego pamięci.
Hurtownia gadżetów reklamowych – sitodruk tkaninie i tworzywach sztucznych
Sitodruk, czyli jedna z popularniejszych metod używanych przy personalizacji gadżetów reklamowych, umożliwia nadruk zarówno na drewnie, tekstyliach, jak i tworzywach sztucznych. Najczęściej kupowanym gadżetem z tkaniny, jest oczywiście odzież reklamowa – zwykle nanosi się nadruki na t-shirty, a także na czapkach, polarach czy bezrękawnikach. Dodatkowo można nanieść logo na torbie na zakupy, parasolu i ręczniku. Jeśli poszukujemy obszernego asortymentu produktów do nadruku, należy sprawdzić ofertę hurtowni gadżetów reklamowych. W jednym miejscu można wtedy kupić nie tylko t-shirty i pozostałą odzież z nadrukiem, ale także m.in skrobaczki do szyb aut, breloczki lub długopisy, co przyśpieszy przygotowanie każdej akcji reklamowej.