Więcej o ofercie Google Partnera
Google AdWords jest wymieniany wśród najefektywniejszych metod pozwalających na promocję w sieci. Opiera się na proponowaniu użytkownikom linków sponsorowanych o zawartości dostosowanej do konkretnego wyszukiwania i może podnieść zyski nawet o ponad połowę, o ile kampania AdWords będzie odpowiednio zorganizowana. Wbrew temu, co sądzi część z nas, zaplanowanie skutecznej kampanii AdWords to zadanie dla sprawdzonych specjalistów i bez właściwych umiejętności okaże się niemal niewykonalne. Warto zatem powierzyć to sprawdzonej agencji SEO. Jak ją wybrać? Nie będzie to problemem – wystarczy tylko sprawdzić, czy dana firma uzyskała certyfikat Google Partner.
Na czym polega system Google Partner?
Google Partner to system, jaki sieciowy gigant przygotował, by zapewnić kontrahentom zamawiającym AdWords profesjonalną obsługę. Opiera się on na udzielaniu agencjom SEO odpowiednich wskazówek, dzięki którym mogą one opracować bardziej efektywne strategie dla swoich kontrahentów. Żeby agencja zdobyła tytuł Google Partner, jej pracownicy powinni posiadać certyfikaty Google AdWords, zaś ona sama powinna udowodnić sprawność w kierowaniu funduszami strategii. Google nadaje certyfikat Google Partner firmie SEO dopiero po drobiazgowym jej sprawdzeniu. Co więc oznacza on dla klientów?
Google Partner – czemu jest to ważne?
Certyfikat Google Partner świadczy o tym, że specjaliści z danej firmy mają kwalifikacje, które umożliwiają dobór najlepszych taktyk podczas prowadzenia kampanii. Poprzez Google Partner otrzymujemy również pewność, iż firma, którą wybierzemy, ma dostęp do wszystkich nowości oferowanych przez internetowy koncern, a jej specjaliści uczestniczą we wszystkich kursach organizowanych przez Google, jak również mogą korzystać z jego pomocy technicznej.
Adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]