jak wybrać agencję SEO

Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Promocja, marketing, reklama Tematyka witryn internetowych Usługi

Kiedy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona na samym topie wyników wyszukiwania. To oczywiste przecież, że współcześnie widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak więc zatrudnić dobrą firmę SEO? Polecamy kierować się sugestiami ekspertów, a najlepiej samego Google.

Jak rozpoznać dobrą firmę SEO? Google przyszykowało o tym instruktaż

Nie można negować, że cały sektor usług SEO, czyli działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieprzerwanie rozwija się zasadniczo wyłącznie za sprawą Google. Mimo obecności innych opcji, jak przykładowo Bing, Yahoo lub Yandex, w dalszym ciągu najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się pozyskać widoczność w sieci, powinien spróbować powalczyć o swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku sektorów, gdzie konkurencja jest silna, przeważnie jest to nieosiągalne bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea SEO jest czymś nowym, i nakręciło krótki film o tym, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.

Cechy rzetelnej agencji SEO według Google

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, punkt po punkcie naświetla, jak poznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na pojedyncze słowa kluczowe,
  • zagwarantowanie stronie opieki technicznej i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • nieprzerwana kontrola kondycji strony oraz okresową analizę jej statystyk,
  • zdolność oceny czasu oraz budżetu niezbędnego do wykonania planowanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak działa branża klienta, jakie są jego cele i kto stanowi jego największą konkurencję.

Pracownica Google wskazuje również, iż solidna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, niejednokrotnie dającą odczuwalne rezultaty dopiero po kilku miesiącach działań.