Jeśli interesuje Cię korzystna oferta kampanii SEO, skieruj się na seo4.net.
Firmy oraz właściciele portali internetowych, którzy pragną, aby dotrzeć do pierwszych pozycji w wyszukiwarce, mogą to osiągnąć na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie poleca się, to próbowanie działań samodzielnie. Nie posiadając kwalifikacji w obszarze SEO i nie monitorując systematycznie komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno postępować dobrze i – kluczowe – efektywnie. Kolejny sposób to utworzenie etatu dla specjalisty ds. SEO, jednakże nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić z uwagi na koszty. Trzecie wyjście to nawiązanie współpracy z agencją SEO. Wydatki wydzielone na zadania agencji SEO można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Zaletą współpracy z agencją SEO jest to, że oprócz specjalistów od SEO w pracują tam także osoby od kodowania, content marketingu, projektowania graficznego i kampanii Google Ads, które służą rzeczowym wsparciem w tych kwestiach.
Cechy sumiennej agencji SEO
Agencji SEO w naszym kraju jest mnóstwo. Czym kierować się w toku doboru podmiotu, która podniesie naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Radzimy postawić na agencję, która istnieje na rynku od dłuższego czasu. Liczba agencji SEO, a także tych reklamowych czy kreatywnych, co roku wzrasta, co nie zawsze zapewnia wysoką jakość usług. Wybierając agencję, która funkcjonuje od około dziesięciu lat, można mieć pewność, że posiada ona spore doświadczenie i może bez trudu zaprezentować szerokie portfolio swoich dotychczasowych prac. Agencje SEO często na swoich stronach posiadają sekcję „Case study”. Zanim zatwierdzi się umowę należy przeczytać opisy takich przypadków, aby wstępnie zobaczyć, jakich efektów można oczekiwać po agencji, a także to dla jakich branż pracowała i jakie trudności udało jej się rozwiązać. Dobra agencja SEO to taka, która pracuje transparentnie: pisze o harmonogramie zadań na zbliżające się tygodnie, a także dostarcza sprawozdanie ze zrealizowanych działań i ich efekty.
Druga zasadnicza kwestia to spersonalizowana oferta i dobranie zakresu działań do profilu działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeżeli agencja SEO na zapytanie ofertowe odpisuje w kilka minut, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, powinien to być znak ostrzegawczy. Po otrzymaniu zapytania przedstawiciel kompetentnej agencji SEO powinien skontaktować się z potencjalnym klientem, by dopytać o pomocnicze informacje o firmie, konieczne do przygotowania dla niej kompleksowej oferty. To dane, których nie da się wyszperać samodzielnie w sieci, jak przykładowo informacja o realizowanych do chwili obecnej pracach SEO czy o istotnych dla klienta produktach albo usługach, które potrzebuje wypromować.
Rozliczenie za usługi firmy SEO – jakich ofert unikać
Przezornie warto potraktować firmy SEO, które proponują typ umowy z rozliczeniem się za wypracowany rezultat. W takim systemie klient rozlicza się z agencją SEO wtedy, gdy frazy kluczowe osiągną określone w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do pierwszej strony wyników lub do Top5). To wciąż często spotykany sposób rozliczeń, aczkolwiek niesie ze sobą znaczne zagrożenie – można wszak uzyskać błyskawiczne rezultaty przy pomocy naruszania zasad określonych przez Google. Stale modyfikowany algorytm też nie ułatwia dotrzymania obietnic składnych klientowi, stąd solidna agencja SEO nigdy nie zapewnia uzyskania konkretnych pozycji. Co do opłaty za usługi agencji SEO, to sporadycznie bywa ona stała – zazwyczaj w pierwszych miesiącach po zawarciu umowy potrzebne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, by opracować szczegółowy audyt SEO, a później zrealizować wszystkie wymienione w nim sugestie. W późniejszym okresie współpracy, jak witryna zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, koszty działań są znacznie niższe.
Adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]