Pozycjonowanie Krakow - skieruj się tu po dalsze informacje o tej usłudze
Znamy trzy popularne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego typu najważniejsze jest dodanie do frazy nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się przeważnie:
– dzielnicę (np. “sklep sportowy Retkinia”)
– miasto (“restauracja Kraków”)
– kraj (“studio filmowe Polska”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze zda egzamin w przypadku podmiotów lokalnych, które adresują swój asortyment tylko do osób rezydujących na konkretnym obszarze. Taka metoda pozycjonowania jest wykorzystywana również wówczas, gdy przedsiębiorstwo nie ma finansów na promocję i nie ma możliwości konkurować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania miejscowego, przykładowo zamiast “nauka gry na gitarze“, to “nauka gry na gitarze Kraków”.
Pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon
Kolejny typ pozycjonowania to trafne i sprawdzone wyjście dla posiadaczy niskich środków na reklamę. Dzięki należytemu dobraniu fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z daną branżą, ale również stawki za reklamę w Google Adwords znacznie się zredukują. Pozycjonowanie Long Tail to również dużo niższa konkurencja. Kluczowe jest również to, że coraz powszechniejsza jest tendencja do wpisywania specyficznych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– golarka Braun Seria 5 srebrna,
– telefon LG Q60 biały,
– obuwie sportowe puma Drift Cat czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle istotne zwłaszcza dla sklepów działających w sieci. Za pomocą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie nader obszerny asortyment artykułów mogą efektywniej zdobywać pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni wyjątkową funkcję przed jednorazowymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Kobiet, finały Pucharu Świata w piłce nożnej lub Zielone Świątki. Ten typ pozycjonowania będzie wyjątkowo skuteczny, jeżeli popularna w danym czasie fraza zostanie odkryta i użyta odpowiednio wcześniej. Zwykle pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze gastronomii oraz turystyki. W większości wypadków powinno się rozpocząć je na 2-3 miesiące przed ważnym wydarzeniem, aby Google zdążyło na czas zaindeksować nową ewentualnie uaktualnioną treść witryny internetowej.
Adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]