Działania marketingowe winny stanowić ważny element kreowania rozpoznawalności firmy bez względu na to czy jesteśmy wytwórcą, właścicielem sklepu czy usługodawcą. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na stworzenie i opłacanie własnych wydziałów ds. reklamy, jednakże małe firmy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, zazwyczaj poszukują wsparcia u zewnętrznych agencji reklamowych.
Co warto zlecić agencji marketingowej?
Agencja marketingowa to ekipa kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami przydatnymi w branży reklamowej. Dzięki współpracy z zawodowcami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w sieci (filmy i animacje viralowe, social media), jak i grafiki (w tym DTP), agencja marketingowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Młode marki mogą zlecić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i wzorami akcydensów (koperty, wizytówki czy papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż będzie ono poprawnie zastosowane w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – kalendarzy, stoisk targowych, ulotek czy billboardów. Agencja marketingowa przygotuje także interesujące, unikatowe wpisy na stronę www zamawiającego, jak również opracuje schemat kontaktów z odbiorcami za pośrednictwem portali społecznościowych, jak Facebook, Twitter i Instagram.
Do kogo kierowana jest oferta agencji marketingowej?
Oferta agencji reklamowej adresowana jest głównie do firm, które nie dysponują swoim działem promocji. Nie oznacza to jednak, iż to jedyny model kooperacji. Praca agencji często polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się promocją. Jeśli więc nie ma on praktyki w przygotowaniu spotkań z klientami, sympozjów lub targów wymagających zwykle skrupulatnego planowania, takie zadania można powierzyć zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie zżytej ze sobą oraz niezawodnej ekipy pracowników – wystarczy powierzyć jej zorganizowanie wyjazdu integracyjnego lub przygotowanie planu kursów. Na rynku działają tysiące agencji reklamowych, należy jednakże wybierać te, które gwarantują dostęp do jak największego zespołu wykwalifikowanych profesjonalistów. Umożliwi to powierzenie wszelkich czynności reklamowych jednej agencji, a co za tym idzie – większy nadzór nad wizerunkiem firmy oraz integralnością kampanii.
Adres:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]