Dalsze informacje o pozycjonowaniu i optymalizacji stron internetowych.
Zapłaciłeś krocie za nową stronę internetową, zaś ta nie przyciąga nowych kontrahentów? Jest świetnie zaprojektowana oraz wyposażona w najnowsze technologie, ale klientów w ogóle nie przybywa? Licznik odsłon stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Najpewniej powód tkwi w małej zauważalności w sieci. Internauci najczęściej korzystają z Google – dobry biznesmen musi więc zadbać o to, aby witrynę jego firmy internauci wyszukali bez żadnych trudności. Jak to zrobić? Należy skupić się na witrynie, modyfikując ją zgodnie z zaleceniami Google.
Optymalizacja stron – czym jest?
Optymalizacja strony to wszystkie działania polegające na dostosowaniu strony do wytycznych Google. Są to tak modyfikacje HTML strony, jak i zapełnienie jej właściwym contentem. Okazuje się to szczególnie istotne z uwagi na to, iż roboty wyszukiwarek klasyfikują witryny według odgórnie ustalonych wytycznych – ważne jest na przykład semantyczne użycie tagów HTML oraz użycie słów kluczowych.
Optymalizacja stron – komu zlecić?
Optymalizacja stron to działanie wymagające sporej wiedzy o stale modyfikowanych algorytmach amerykańskiego giganta – dlatego też złym rozwiązaniem okaże się samodzielne edytowanie strony korzystając z ogólnodostępnych poradników. Znacznie lepiej postąpimy powierzając to sprawdzonej agencji SEO i rozpatrując to w charakterze inwestycji – zyski osiągane przez nasze przedsiębiorstwo mogą zwiększyć się już po kilku tygodniach od wykonania optymalizacji.
Adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]