Wszystko co warto wiedzieć o zabytkach i atrakcjach Małopolski znajdziesz online

Pomimo, że Małopolska to jedno z mniejszych województw w Polsce, ma ono sporo do zaoferowania zarówno przyjezdnym zza granicy, jak i z innych regionów kraju. Dzieje się tu dużo, zatem czasem ciężko znaleźć coś dla siebie w gąszczu informacji o godnych zobaczenia atrakcjach oraz bieżących eventach sportowych czy kulturalnych w Małopolsce. Gdzie szukać rzetelnych informacji […]

Czytaj dalej

PBN czyli private blog network jako element szerszej strategii marketingowej

Żeby odbiorca dostrzegł twoją działalność powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, lecz także zadbać o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz to czy systematycznie dodawane są do niej nowe wyczerpujące i użyteczne dla odbiorcy informacje. Lecz nie wolno też pomijać tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania linków kierujących na […]

Czytaj dalej

Portale o zdrowiu i urodzie – źródło przydatnej wiedzy

Sieć to miejsce, gdzie niezwykle łatwo udaje się wyszukać informacje na dowolny temat. Internauci mają w szczególności słabość do radzenia się Google odnośnie kwestii zdrowotnych, częstokroć nawet poprzedzając decyzję o konsultacji z lekarzem godzinami surfowania po sieci w celu własnoręcznego odnalezienia rozwiązania problemu. Ale czy to właściwy model wykorzystywania informacji publikowanych na portalach o urodzie […]

Czytaj dalej

Duplicate content kontra unikalne treści na stronie internetowej

Poruszając się w internecie, łatwo można zaobserwować, że treści na stronach internetowych czasem powtarzają się. Nie jest to pożądane zjawisko z punktu widzenia użytkownika, na dodatek może mieć konsekwencje, jeśli chodzi o pozycje w wynikach wyszukiwania. Wyjaśniamy, czym jest duplicate content, kiedy występuje i dlaczego unikalne treści mają większą wartość. Czym jest duplicate content? ”Duplicate […]

Czytaj dalej

Jak dodać stronę do wyszukiwarki Google?

Samo stworzenie strony internetowej nie gwarantuje nam, że pojawi się ona w wynikach wyszukiwania. Aby tak się stało, należy dodać ją do indeksu Google. Jak to zrobić? Czym jest indeksowanie strony? Indeksowanie strony internetowej to proces, podczas którego roboty Google zbierają informacje ze strony i porządkują je w indeksie wyszukiwania. Każda strona, zanim pojawi się […]

Czytaj dalej

Malware i wirus na stronie internetowej – o usuwaniu infekcji WP

WordPress okazał się w ostatnich latach tak modnym systemem zarządzania treścią, że ilość sklepów oraz witryn internetowych tworzonych z jego użyciem szacuje się już na setki milionów. Powszechność stosowania tego CMS-a powoduje, iż strony tworzone na WordPressie są ulubionym celem ataków hakerskich. W przypadku zainfekowania strony złośliwym oprogramowaniem, potrzebne jest usunięcie wirusa z WordPressa. Po […]

Czytaj dalej

Usługi dla firm – optymalizacja strony i sklepu internetowego

Zapłaciłeś krocie za nową stronę internetową, zaś ta nie przyciąga nowych kontrahentów? Jest świetnie zaprojektowana oraz wyposażona w najnowsze technologie, ale klientów w ogóle nie przybywa? Licznik odsłon stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Najpewniej powód tkwi w małej zauważalności w sieci. Internauci najczęściej korzystają z Google – dobry biznesmen musi więc zadbać o to, […]

Czytaj dalej

Masz problem z aktualizacją WordPressa? Zleć to specjaliście!

WordPress, opracowany głównie jako platforma blogowa, ekspresowo stał się niezwykle popularnym CMS-em. Dzięki temu, iż jest szybki oraz łatwo można przyswoić sobie zasady posługiwania się nim, wykorzystuje się go obecnie do projektowania sklepów internetowych oraz skomplikowanych stron firmowych. Jednakże ten system zarządzania treścią bywa powodem problematycznych sytuacji, w związku z tym istotną i pomocną usługą […]

Czytaj dalej

Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Kiedy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona na samym topie wyników wyszukiwania. To oczywiste przecież, że współcześnie widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak […]

Czytaj dalej