Duplicate content kontra unikalne treści na stronie internetowej

Poruszając się w internecie, łatwo można zaobserwować, że treści na stronach internetowych czasem powtarzają się. Nie jest to pożądane zjawisko z punktu widzenia użytkownika, na dodatek może mieć konsekwencje, jeśli chodzi o pozycje w wynikach wyszukiwania. Wyjaśniamy, czym jest duplicate content, kiedy występuje i dlaczego unikalne treści mają większą wartość. Czym jest duplicate content? ”Duplicate […]

Czytaj dalej

Flexible Checkout Fields – czego uczy podatność tej wtyczki?

Pojawiła się pierwsza duża podatność z polskiej wtyczce, a „nagroda” ta wędruje do Flexible Checkout Fields od WP Desku. Przyjrzyjmy się, z czego owa podatność wynikała, jak została wykorzystana do atakowania stron i co zrobić, jeśli Twoja strona została zaatakowana… Sprawdzanie uprawnień, sanityzacja i walidacja Dokładnie tak samo, jak w przypadku wtyczki ThemeGrill Demo Importer […]

Czytaj dalej

Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu internetowego

Ogół procesów służących do ustalenia pozycji strony w Google określamy optymalizacją sklepu internetowego. Polega na zastosowaniu na stronie znakomicie dopasowanej treści, grafik oraz wyrażeń, które pozwolą internautom na błyskawiczne trafienie na nas w przeglądarce. Przekonajmy się jak osiągnąć najlepsze wyniki w sieci, używając niezbędnych rozwiązań do optymalizacji sklepów internetowych. Jak funkcjonuje optymalizacja sklepów internetowych Optymalizację […]

Czytaj dalej

Jak pozycjonować – nienaturalne linki przychodzące

Najistotniejszą przyczyną, przez którą na witrynę online może być zastosowany filtr Google, są nienaturalne linki przychodzące. Czy jest sposób na uniknięcie tych poważnych konsekwencji? Nienaturalne linki przychodzące – groźne w skutkach Nienaturalne linki przychodzące to implikowanie nadmiernej ilości fraz kierujących odbiorców na naszą witrynę internetową. Przekraczają one reguły rzetelnego pozycjonowania ustalone przez firmę Google, gdyż […]

Czytaj dalej

Nie stać się na witrynę? Skorzystaj z darmowego edytora stron www

Trudno znaleźć dziś technikę promocji skuteczniejszą i mniej kosztowną niż strona w sieci. Jej zrobienie jednak wiąże się z dużymi kosztami – a te mogą okazać się trudnością, zwłaszcza dla niewielkich firm lub organizacji pozarządowych. Opłacenie grafika, kodera oraz hostingu potrafi znacznie nadszarpnąć finanse niewielkiej firmy. Co zatem robić w takich przypadkach? Dobrym rozwiązaniem będzie […]

Czytaj dalej

Usuwanie filtra Google – jak zacząć?

Spostrzegłeś nagły spadek pozycji Twojej domeny? Czy strona przestała także pokazywać się w wyszukiwarce po wpisaniu konkretnych i wypozycjonowanych wcześniej fraz? Pomimo działań, domena nie rusza z miejsca w wynikach wyszukiwania Google? Jeżeli zaobserwujemy wyżej wymienione objawy, oznaczać to będzie obciążenie strony filtrem Google. Jak działa filtr Google Zanim zaczniemy działać należy wyjaśnić czym są […]

Czytaj dalej

Optymalizacja stron

Jeśli prowadzisz własną działalność, najlepiej zdajesz sobie sprawę z tego, jak kluczowa jest Twoja strona www. To właśnie ona może zachęcić potencjalnego klienta do wybrania Twoich usług. Przykuwająca wzrok witryna to nie wszystko. Warto zadbać także o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Z tego powodu niezbędna jest fachowa optymalizacja wykonana przez naszych fachowców z optymalizacja.co. […]

Czytaj dalej

Optymalizacja stron internetowych – najważniejsze, co musisz wiedzieć

Założenie strony internetowej to nie koniec pracy nad nią. Istotne jest, aby była ona popularna wśród internautów. Ale co można zrobić, żeby nasz portal cieszył się zainteresowaniem? Do tego służy właśnie optymalizacja. O co chodzi w optymalizacji strony internetowej? Optymalizacja polega na ulepszeniu kodu oraz zawartości strony. Dobrze przeprowadzona optymalizacja wpłynie na lepsze indeksowanie strony […]

Czytaj dalej

Czym skutkuje nałożenie banów i filtrów Google

Posiadanie firmowej witryny online wymaga jej ciągłego pozycjonowania w przeglądarkach, aby była widoczna dla potencjalnych klientów i pojawiała się wysoko w wynikach. Niekiedy jednak firmowa strategia wywołuje naruszenie reguł rzetelnego pozycjonowania i strona może zostać dotknięta przez bany i filtry Google. Przyjrzyjmy się, jakie działania wdrożyć w takiej sytuacji. Czy filtry i bany Google są […]

Czytaj dalej

Wpływ filtru Google na pozycję w wynikach wyszukiwania

O filtrach ręcznych od Google i nie tylko Filtry Google są karą nakładaną na serwisy internetowe, które naruszają opracowane przez Google wymogi dla twórców stron. Istnieją dwa typy kar – filtr ręczny i filtr algorytmiczny. Filtry ręczne nakładane są przez Google Webspam Team, natomiast algorytmiczne nakłada bezpośrednio algorytm Google. Twoja strona ma filtr Google – […]

Czytaj dalej